Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Administrátor/ka Zákaznické Podpory

Drazí uchazeči,

měli byste vědět, že tato práce je nyní mou náplní a ráda bych její část předala Vám. Nebudete po mně ale přebírat pouhé činnosti. Budete přebírat to nejcennější, co může firma mít…

Naše zákazníky a péči o ně.

Denně se na mě totiž obracejí naši zákazníci, kteří…

  • Jsou ambiciózní podnikatelé, ale zrovna se ocitli v nesnázích - uvízli na mělčině a potřebují právě od Vás rychle pomoci a vyřešit svůj problém, který jim zrovna stojí v cestě. 
  • Potřebují trochu nasměrovat s jejich marketingem a strategií prodeje, protože stejně jako MY potřebujeme naše zákazníky, oni potřebují k životu ty své. 
  • Mají problém s orientací ve zdánlivě těžkých "technikáliích", které MY (a brzy i VY) dokážeme vyřešit v horizontu vteřin.

 

Pokud tedy vidíte smysl v pomáhání řešení problémů ostatním…

…toto může být malý dílek do úžasné skládačky Vašeho pracovního života.

 

Jaké vlastnosti byste měl/a mít?

  • Toužíte po práci, která bude Vaším posláním.
  • Umíte psát, mluvit a je příjemné s Vámi jednat.
  • Jste samostatný/á a nebojíte se práce s počítačem.
  • Rychle se zorientuje v novém softwaru.
  • Dokážete pochopit, že náš zákazník stojí před problémem, který nutně potřebuje vyřešit a závisí na tom jeho živobytí.
  • Nebojíte se komunikace. Se zákazníky budete komunikovat primárně přes živý chat a e-mail.

Jak bude práce vypadat?

  • Na začátku Vás bude čekat 20 denní školení, během kterého Vám budu každý den k dispozici. Osaháte si nástroj Konverzky od základů až po mistrovskou úroveň. Navíc v tempu, ze kterého se  nebudete po nocích hroutit. Tím neříkám, že to bude snadné - říkám, že to bude příjemná výzva, kterou Vás osobně provedu. 
  • Během pracovní doby budete hlavně odpovídat na dotazy na živém chatu, e-mailu a občas zavoláte našim stávajícím zákazníkům s nabídkou pomoci. 
  • Pokud chcete částečně pracovat z domova, vyjdeme Vám vstříc. O to zodpovědnější přístup však očekáváme. Po prvním měsíci budete moci využívat dvakrát týdně homeoffice. 
  • Máme krásné nové kanceláře v centru Českých Budějovic. Vaše pracovní místo bude ve společné kanceláři se mnou a dalšími kolegy z oddělení vývoje. 
  • Vstřícný přístup, péče a zpětná vazba. V naší firmě se nekřičí, věci řešíme v klidu a s chladnou hlavou. Očekávejte tedy šéfovou, která se o Vás bude starat a dávat Vám zpětnou vazbu srozumitelnou formou. 
  • A peníze? Na začátku Vás čeká nástupní odměna 28 - 34 000 Kč. Tato částka však nemusí být strop. Na Konverzkách to ale chodí tak, že kdo chce víc pracovat, dostane i peníze navíc.

Administrátor/ka Zákaznické Podpory

Administrátor/ka Zákaznické Podpory

Chceš se starat o produkt, který pomáhá podnikatelům v České republice vydělávat více peněz a měnit jejich život?

Mám zájem o pozici

S kým a kde budete tedy pracovat?

Dobrý den, já jsem Marie a budete pracovat po mém boku na Konverzkách - nejrychleji rostoucím nástroji v Česku a na Slovensku, který postupně mění zažité způsoby marketingu a nahrazuje tradiční weby. 

Konverzky jsou totiž platforma, kde si podnikatelé vytváření takzvané prodejní trychtýře. Ty slouží k tomu, aby podnikatel dokázal snadno provést zákazníka nákupním procesem a mimo jiné tak zvýšil průměrnou hodnotu objednávek. 

Pokud si nejste jistí, co to znamená, tak to nevadí. Nemusíte mít žádné předchozí zkušenosti s tímto nástrojem, vše Vás naučím. 

Vás bude zajímat především to, že se budete přímo podílet na péči o naše zákazníky, jejich růstu a zároveň mi budete předávat užitečné informace, které pomohou rozvíjet Konverzky ještě dál.

 

Udělejte první krok a vyplňte krátký formulář:

standa-2.png

Líbí se Ti pozice? Napiš nám!

Vyplň formulář níže a my se ti do 24 hodin ozveme.

* Tyto položky jsou povinné

Náš tým

Nebo by Tě zajímala jiná pozice?

Přehled volných pozic